Re: Kolejność DIMM-ów

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 15:01:25 MET DST

W dniu 2008-08-15 02:56 Andrea napisał/a:

> Sloty są numerowane - popatrz na laminat płyty głównej i wszystko będzie
> jasne.

Zamknięte już pudło.
Jutro otworzę i przez lupę będę patrzyła.
W przypływie paniki, że mi się komputer nie chciał uruchomić (pewnie źle
docisnąłam) chyba wyciągnęłam tą większą pamięć i wsadziłam z powrotem
mniejszą. Teraz mam w rezultacie tyle samo co przedtem :D
Najgorsze jest to, że nie mogłam dopasować obudowy do
przycisku/włącznika. Z tym się strasznie uszarpałam. Aż się boję znowu
ściagać tą obudowę, ale jutro znowu trzeba będzie się za to wziąć, bo 64
MB więcej się przyda.

--
animka