Re: Kolejność DIMM-ów

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 15:11:08 MET DST

W dniu 2008-08-15 06:54 JoteR napisał/a:

> Patrząc od przodu? To u mnie z dołu do góry.

Patrzę z góry i są 3 rzędy (tak: I I I ).
> A u dzieciaka od tyłu do przodu.
> Sytuacja nieco się komplikuje, jeśli spojrzymy na komputer z boku, czyli
> na płytę z góry - wtedy u dzieciaka jest od lewej do prawej a mnie,
> psiakrew, nadal z dołu do góry.

Jak się już zorientowałam to mam od lewej do prawej i w DIMM-1 siedzi mi
(jak pokazuje Everest) dalej 64 MB. Wniosek, że nie podmieniłam tego co
powinnam. Dlatego tak się dziwowałam. Nie chciał mi się komputer
uruchomić i widocznie z powrotem wsadziłam ta samą. Po prostu nie
podmieniłam tego co trzeba.

Haha
Trzeba będzie z latarką i lupą.

--