Re: Raid 5

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 07:05:11 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal AKA Miki"
>Heh, pozostaje mi sie akademicko zapytac, czy w takim razie polecasz dyski
>twarde do przechowywania danych przez wiele lat :) Bo wiesz - to w sumie
>jest troche sprzeczne z tym, co pisales na poczatku...

Archiwum powinno być procesem, nie nośnikiem. I od nośnika będzie
uzależnione jak ten proces będzie zrealizowany. (np. jak często będzie
następować kontrola poprawności zapisu).

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Kto  pyta głupca, nie błądzi tylko do pierw-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. szego skrzyżowania.(Wojtek Moszko)