Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Karthoon <karthoon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 23:18:30 MET DST

Piotrek <a@b.ru> napisał(a):

> wybacz ale wiedza chyba cos innego niz ty :)
> archiwum tej grupy tez wie lepiej odnosnie "jakosci" Acera :)
>
> za duzo widzialem Acerow i IBM/Lenovo(w szczegolnosci) oraz innych marek
> okazjonalnie zebym mogl sie z toba zgodzic w tej sprawie.
> Acer to przepasc jakosciowa w porownaniu do innych marek(nie mowie o
Compalu
> [...]
> przy awaryjnosci IBM/Lenovo na poziomie kilku procent to jednak jest
> przepasc :)
>
> teraz jestem bardziej monotematyczny bo mam do czynienia tylko z Lenovo w
> mojej firmie i na kilkadziesiat osob(blisko 50) z mojego dzialu gdzie kazdy
> ma T60 lub T61 slyszalem o jednej awari sieciowki w ciagu roku.
> o skale porownania na poziomie 300-400 sztuk musial bym zapytac w naszym
> hepl desku :) ale to po urlopie dopiero
>
> przedewszystkim zeby moc sie wypowiadac w sposob obiektywny o jakosci jakis
> marek trzeba miec do czyneinia z niezla probka ilosciowa a nie z 1-2

no widzisz, a ja robiłem pół roku temu projekt dla jednej z dużych firm
leasingowych i miałem m.in. dostęp do danych odnośnie awaryjności
leasingowanych laptopów. I statystycznie (jeśli chodzi o %-wa awaryjność)
Acer wypadł lepiej niż np. lenovo czy hp, chociaż dużo gorzej niż dell albo
toshiba. A próbka danych była wystarczajaco duża, zeby te wyniki uznać za w
miarę wiarygodne.