Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Karthoon <karthoon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 23:09:32 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):

> Ta namiastka w postaci przeniesienia komputera z miejsca w miejsce raz
> na 1-2 lata nie jest IMHO wystarczającym argumentem, żeby tracić tak
> wiele na wygodzie. Moje zdanie jest takie jakie było i go nie zmienię.

no właśnie, twoim zdaniem. A dla wielu osób jest to argument jak najbardziej
wystarczajacy.
Zresztą z znowu próbujesz wysmiewać czyjeś argumenty - bo nie chodzi o raz na
rok czy dwa, ale o to, ze jest taka możliwość. Ktoś skorzysta raz w tygodnu,
inny raz w miesiącu, a ktoś codziennie latem będzie pracował sobie na tarasie.
I w każdym z tych wypadków zakup laptopa ma uzasadnienie.

> [...]
> różnych pecetów i zdecydowanie twierdzę, że bynajmniej nie jest to
> kwestia przyzwyczajeń. Laptop to wyśmienity sprzęt dla kogoś, kto
> potrzebuje mieć przy sobie komputer w różnych miejscach. Nie nadaje się
> natomiast (IMHO - podkreślam) do zastosowań typu "postawię na biurku i
> będzie stał, bo wtedy nic nie zajmuje miejsca pod biurkiem". Niestety
> obecnie mamy do czynienia z "modą" na laptopy, która w ogromnej
> większości przypadków, co widzę niejednokrotnie po znajomych, nie ma
> żadnego odzwierciedlenia w realnych potrzebach.

Bo ta "moda", wbrew twoim przekonaniom, wynika z realnych potrzeb i
ograniczeń.