Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 21:07:54 MET DST

> Acer - wszyscy wiedzą, choć podobno się poprawił
>
> co wiedzą? w tej chwili nie odstaje jakością od hp czy lenovo

wybacz ale wiedza chyba cos innego niz ty :)
archiwum tej grupy tez wie lepiej odnosnie "jakosci" Acera :)

za duzo widzialem Acerow i IBM/Lenovo(w szczegolnosci) oraz innych marek
okazjonalnie zebym mogl sie z toba zgodzic w tej sprawie.
Acer to przepasc jakosciowa w porownaniu do innych marek(nie mowie o Compalu
bo on na rowni z Acerem jest:)

tak jak pisal Dawidus, moooooze teraz w przeciagu ostatniego roku cos
drgnelo i sie Acer przekonal ze na niskiej cenie bez jakiejs namiastki
solidnosci dlugo nie zajedzie i cos poprawia w jakosci. ale z doswiadczen z
paru lat obcowania z notebookami Acera gdzie kazdy mial jakas awarie nie
jestem optymistycznie do tego nastawiony.

wiesz majac w firmach ktore obslugiwalismy z zakresu IT kilkanascie Acerow i
kilkadziesiat IBM/Lenovo na przestrzeni paru lat i jesli awarie wystepowaly
we wszystkich Acerach to daje nam awaryjnosc na poziomie 100% do tego serwis
w czechach i czekanie na naprawe trwalo czasami do 3 mies.
przy awaryjnosci IBM/Lenovo na poziomie kilku procent to jednak jest
przepasc :)

teraz jestem bardziej monotematyczny bo mam do czynienia tylko z Lenovo w
mojej firmie i na kilkadziesiat osob(blisko 50) z mojego dzialu gdzie kazdy
ma T60 lub T61 slyszalem o jednej awari sieciowki w ciagu roku.
o skale porownania na poziomie 300-400 sztuk musial bym zapytac w naszym
hepl desku :) ale to po urlopie dopiero

przedewszystkim zeby moc sie wypowiadac w sposob obiektywny o jakosci jakis
marek trzeba miec do czyneinia z niezla probka ilosciowa a nie z 1-2 sztukam
i opowiadaniami znajomych:)

--
pzdr
piotrek