Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 19:10:05 MET DST

Karthoon pisze:
> A nawet namiastka mobilności, jaką jest łatwe przeniesienie z pokoju do
> ogrodu czy do kuchni czy wrzucenie do bagażnika przy wyjeździe na wakacje
> jest WYSTARCZAJĄCYM argumentem za zakupem laptopa, zwłaszcza, że ceny przy
> wystarczającej wydajności są w gruncie rzeczy podobne.

Ta namiastka w postaci przeniesienia komputera z miejsca w miejsce raz
na 1-2 lata nie jest IMHO wystarczającym argumentem, żeby tracić tak
wiele na wygodzie. Moje zdanie jest takie jakie było i go nie zmienię.

> Nie wyśmiewaj innych tylko dlatego, że mają od sprzętu oczekiwania różne od
> twoich.

Ależ ja absolutnie nikogo nie wyśmiewam. Przedstawiam jedynie moje
skromne zdanie, wypracowane na podstawie wielu lat doświadczeń zarówno z
maszynami stacjonarnymi jak i przenośnymi. Obecnie również korzystam z
różnych pecetów i zdecydowanie twierdzę, że bynajmniej nie jest to
kwestia przyzwyczajeń. Laptop to wyśmienity sprzęt dla kogoś, kto
potrzebuje mieć przy sobie komputer w różnych miejscach. Nie nadaje się
natomiast (IMHO - podkreślam) do zastosowań typu "postawię na biurku i
będzie stał, bo wtedy nic nie zajmuje miejsca pod biurkiem". Niestety
obecnie mamy do czynienia z "modą" na laptopy, która w ogromnej
większości przypadków, co widzę niejednokrotnie po znajomych, nie ma
żadnego odzwierciedlenia w realnych potrzebach.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |