Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: jarek_bolo <bolo19213NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 19:47:48 MET DST

PSYLO pisze:
> ciach...
PSYLO uważam, że przesadzasz.
Każdy ma swój rozum i na ile umie z niego korzystać na tyle będzie
korzystał. Jak ktoś uważa, że da rade korzystać z komputera w obudowie
laptopa to jego sprawa. Zrobiłeś wykład o ergonomii i basta, to że ktoś
po wzięciu pod uwagę Twojego wykładu dalej decyduje się na laptopa nie
musi zaraz znaczyć, że brak mu klepki jednej, albo logicznego myślenia.

Ja na ten przykład posiadam dwa kompy. Jeden w domu stacjonarny na
sporym biurku i z wygodnym skórzanym fotelem, a drugi to stary laptop 3
letni Asus A3E (15ka) kupiony przed wyjazdem do UK, aby w trudnych
czasach na emigracji mieć kompa. Dobrze służył mi jako narzędzie pracy
(PHP), jako centrum rozrywki w domu (DOD 1.3, filmy) i jako telefon (Skype).
Oczywiście, że stacjonarka była by przynajmniej w tych dwóch ostatnich
rzeczach lepsza, ale i laptopy dajÄ… radÄ™.

Od roku jestem już w PL i pech chciał, że od miesiąca na chorobowym, bo
miałem wypadek motocyklowy, parę złamań i leżycho w łóżku tylko teraz.
Z laptopa korzystam na wszelkie możliwe sposoby i siedzę na nim całe
godziny i wiesz co? Nie jest źle. Oczywiście cudownie nie jest, ale nie
jest też tragicznie. A można sobie jeszcze polepszyć, są różne fajne
stoliki pod laptopa (i ogólnie do książek i jedzenia) do łóżka :)

Więc generalnie nie przesadzajmy, ani w jedną ani w drugą stronę. Ty
zdajesz się kultywować ergonomie jak jakąś religię.
W pełni popieram post Padre, życiowe podejście do tematu i tyle.

Pozdrawiam
Jarek Bolo

--
http://www.niezalezna.pl