Re: Co się zepsuło?

Autor: emal24 <emal24_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 01:29:27 MET DST

On 11 Sie, 01:04, "poli " <300...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Cześć, napisz cosik więcej o konfiguracji, będzie nam łatwiej.

Karta Graf: Asus 2900XT
Procesor: AMD X2 4200+
2 GB Ram 800 (OCZ? -sprawdzę jutro i potwierdzę)
Płyta Asus AMN2 SLI DELUXE
Zasilacz 550W, (jakiś markowy, też sprawdzę)
Windows XP

> Jeżeli kupowałeś cały zestaw, to oddaj go w całości, jeśli nie to poproś
> kumpla (z podobnym sprzętem) o pomoc i przetestuj grafę u niego (na nią
> stawiam)

Kupowałem podzespoły, ale w sklepie złożyli je i testowali. Nie chcę
oddawać całego sprzętu bo nic nie będę miał na czas naprawy :(.
W poniedziałek będę testował, kartę u kumpla.

>, te paski i temu podobne pojawiają się zwykle po przetaktowaniu GPU
> albo pamięci karty. Może kombinowałeś z podkręcaniem jej, albo któregokolwiek
> podzespołu?
> Przywróć więc standardowe ustawienia . A co z temperaturami?

Procek kręciłem z poziomu biosu o 5% (bios miał taką wbudowaną opcję.
Z grafiką nie kombinowałem, raz coś próbowałem, ale nic z tego nie
wyszło (przy pomocy riva tuner). Temperatury sprawdzałem także przez
RT i nie odbiegają od normy (są takie, jak po zakupie). Po restartach
wróciłem z biosem do ustawień default, a system odtworzyłem z obrazu
ghost (obraz zaraz po instalacji windy - bez driverów graf i instalki
rivy tuner)

> Standardowo Memtest (przynajmniej) i to na parę godzin, oględziny
> kondensatorów na karcie grafiki i na płycie. To możesz sam zrobić, bez szkody
> dla sprzętu. Skoro go już odkurzyłeś, to będzie Ci łatwiej.

Memtesta zapuszczę, w poniedziałek.

> pozdrOOfka
> poli.

dzięki poli