Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 01:11:07 MET DST

PSYLO pisze:

> Cichosza, bo zaraz niejaki Padre zwyzywa Cię od ekspierdów ;-)

Ani myślę, bo kolega Czereśniak napisał "mogę Ci polecić" a nie
stwierdził kategorycznie że zakup laptopa jako DTR to głupota.

Ja autorowi artykułu polecam zrobienie sobie przyjemności poprzez zakup
tego na co ma ochotę bo to nie jest nieodwracalna decyzja na całe życie.
Szczególnie że autor wątku zamierza jednak czasami wozić swój nowy
nabytek. Ja nad laptopem zastanawiam się głównie latem kiedy z
przyjemnością wziął bym go wieczorem na taras albo do ogrodu zamiast w
piękny wieczór ślęczeć przy biurku kiedy mam coś do roboty na komputerze
ergonomię w tym przypadku mam... niżej krzyża.

No i jeszcze słowo o ergonomii, po latach pracy nabawiłem się
zwyrodnienia kręgosłupa szyjnego i coraz bardziej szukam monitora który
będzie można postawić dolna krawędzią przy samym blacie i pochylić mocno
do tyłu żeby stał wypisz wymaluj jak ekran w laptopie...

Ergo - desktopy mimo ich bezsprzecznych zalet - są dla ludzi którzy
muszą lub co gorsza lubią tkwić na d... w jednym miejscu wiele godzin
dziennie. Ja do nich nie należę.