Re: AMD Phenom

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 23:28:08 MET DST

> Już się parę razy zrobiłem na szaro ze kupiłem coś w czasie kiedy była
> drożyzna a potem poleciało na łeb na szyje, jak np. RAM w 2006 DDR, w
> październiku był po prawie 200zł za 512GB w styczniu już o połowę taniej.
> Stąd dopytywanie o stabilność cen i wprowadzenie nowych rzeczy które
> obniża ceny, no i z wydajnością.

ten rynek tak już ma niestety, że chcąc korzystać ze sprzętu nie warto
pakować się w górną półkę. Nie odczujemy różnicy powyżej pewnego poziomu,
zwłaszcza w procesorach. Za rok sprzęt za połowę ceny będzie miał podobne
albo nawet lepsze parametry wydajnościowe.
Z drugiej strony kupując coś mocnego teraz będziemy go dłużej wykorzystywać
nie czując potrzeby zmiany. Swego czasu pamiętam jak po 500zł chodziły
procesory P III 950 MHz które teraz walają się u mnie w szafie bo pochodzą z
rozbiórek.