Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 23:09:38 MET DST

> To naprawdę bardzo, bardzo dobre rozwiązanie dla osób, które potrzebują
> zabierać ze sobą komputer poza to standardowe miejsce użytkowania. Co
> innego jednak takie stricte domowe zastosowania, gdzie komputer spoczywa w
> jednym, wygodnym miejscu miesiącami, a nawet latami. Twoje rozwiązanie
> naprawia problem ergonomii, jednak w tym konkretnym przypadku lepszym
> wyjściem będzie po prostu dobry komputer stacjonarny.

Ale moje rozwiązanie jest bardzo ..., przypomniał mi się taki oto dowcip:

Dzieci siedzą i bawią się w piaskownicy. Nagle jednemu z nich złamał się
telefon komórkowy. Reszta dzieciaków wybuchnęła gromkim śmiechem.
Na to poszkodowany maluch:
- No i z czego się śmiejecie, jutro tata mi kupi nowy i lepszy!
Na to jeden ze śmiejących się chłopców odpowiada:
- Ale dzisiaj jak ostatni wieśniak będziesz kopać piasek łopatką,

... nie to co komputer stacjonarny.

Pozdrawiam
Darek