Re: AMD Phenom

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 22:25:16 MET DST

apanas budriszko pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> Chyba bym poczekał jeszcze dłużej, najbardziej to sie będzie opłacało za 3
> lata, wtedy tego AMD kupisz za grosze, za 5-6 lat to za darmo dostaniesz

Już się parę razy zrobiłem na szaro ze kupiłem coś w czasie kiedy była
drożyzna a potem poleciało na łeb na szyje, jak np. RAM w 2006 DDR, w
październiku był po prawie 200zł za 512GB w styczniu już o połowę taniej.
Stąd dopytywanie o stabilność cen i wprowadzenie nowych rzeczy które
obniża ceny, no i z wydajnością.