Re: A moze czas na zmiane?

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 21:45:44 MET DST

Dnia Sun, 10 Aug 2008 14:51:04 +0200, Mich@l napisał(a):

> A może coś takiego: płyta na chipsecie AMD 780G (bardzo wydajna
> zintegrowana grafika) + jakiś najtańszy dwurdzeniowiec?

Nie wiem czy jest sens pakowac sie w drozsza plyte ze wzgledu na grafike.
Potrzebuje na start czegos taniego z wyjsciem na dwa monitory (nie wiem
ktore zintegrowane grafiki to potrafia). Z czasem sie dokupi cos
"mocniejszego" - jakiegos matroxa, czy podobne.

Ale chodza mi po glowie tez plyty z x1250... tyle, ze nie wiem dokladnie co
to takiego, bo ati ma wyjatkowo glupawe oznaczenia swoich produktow - kto
by pomyslal, ze produkt oznaczony x1550 bedzie gorszy od x800 ale lepszy od
9600 :P

Po glowie chodzi tez plyta z AGP, co ograniczyloby wydatki, dalo w miare
mocny start na x800gto... chociaz z drugiej strony ogranicza tez rozbudowe
grafiki.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik