Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 16:50:21 MET DST

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:g7l8k8$kh3$1@news.onet.pl...

> A jak z dolaczona podstawa? Bo sa niby dwa jej rodzaje. Wybierales czy
> byla
> narzucona z gory? Ktora masz z nich:
> http://monitory.mastiff.pl/images/EIZO_S2231W_stands.jpg ?
> I jak po kilku dniach oceniasz zakup? Bo juz mnie kieszen swedzi :P

Wybierasz, wziełem EzUp (ta po prawej)

Podstawa jest duża, tzn dużo miejsca zajmuje od tyłu monitora jak jest w
najniższej pozycji. Ja mam w narożniku monitor więc nie przeszkadza, choć i
tak z lekka 'zwisa' tył. Jak będziesz miał blizko ściany to chyba lepszą
wydaje się ta po lewej, o ile wystarczy Tobie zakres regulacji.
Zresztą najlepiej zciągnij sobie instrukcję ze strony producenta, tam są
rysunki i wymiary.

Co do monitora... bardzo długo wstrzymywałem się przed wszelkiej maści LCD i
trzymałem CRT ze względu na odwzorowanie kolorów, ale już trzeci raz
rozbierać i naprawiać mi się nie chciało bańki. Długo myślałem co wybrać,
głównie pomiędzy 19" 5:4 czy 22" 16:10 ze względu na rozmiar pixela (bo
skalowanie fontów obecnie jest niewykonalne na Windowsie z dobrym skutkiem)
i decyzja zapadła.

Monitor miodzio, obawiałem się kolorów, ale tu widzę to czego na TN nie
widać. Smużenia także nie widzę (Call od duty).
Bad pixeli nie ma. Podświetlenie jest ok, filmy świetne, kolory zdjęć super.
Jestem bardzo zadowolony, obraz lepiej oceniam niż na NEC 1980NX na S-IPS.

No i ta czarna ramka :)
Wyłączyłem w menu tylko świecącą diodkę na niebiesko (nie wyłacza to
pomarańczowej StandBy) która o ile w dzień nie przeszkadza, to w nocy trochę
jednak daje się we znaki.

Nie wiem tylko jak wygląda gwarancja w innych sklepach, bo tutaj dostałem 60
miesięcy ale wystawione na karcie gwarancyjnej sklepu IT-COM (taki
sztywniejszy papier kredowy A4) z naklejonym numerem seryjnym, z tyłu
warunki gwarancji gdzie firma IT-COM udziela gwarancji itp.itd , ale nie
Eizo. Jak kupowałem NEC'a była karta gwarancyjna NEC'a. Nie wiem... mam
nadzieję że nie będę musiał z niej kozystać.

Pozdrawiam.

--
Irokez