Re: Zatrzymanie komputera

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 23:11:03 MET DST

Proces Krzysiek <krzysztofogorek@gmail.com> zwrócił błąd:
> Co jeszcze przychodzi mi do głowy, to karta
> PCMCIA TP-Linka WiFi w adapterze na PCI. Windows ostatnio
> zaktualizował sterowniki do Atherosa i może tam ktoś przedobrzył...

Hehe, nie wiem czy to to, ale ja już miałem zamrożenia z Atherosem, choć
pod linuksem a nie windą. Pod windą jednak były straszliwe skoki zużycia
CPU, aż do granicy zawieszenia. Minęło po zmianie sterów.

Po windowsem oczywiście próbowałbym w trybie bezpiecznym, bo wtedy
większość sterów nie działa i nie zawiesza. Potem ewentualnie posługiwać
się autorunsem żeby je wyłączać już normalnie. Parę kwiatków w ten
sposób wykryłem i usunąłem.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8