Re: Zatrzymanie komputera

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 11:26:50 MET DST

On 9 Sie, 11:22, "Pawel \"O'Pajak\"" <opaj...@gazeta.pl> wrote:
> Powitanko,

> Wyciagnac wszystkie karty, ktore nie sa niezbedne do uruchomienia kompa i
> obserwowac. U mnie takie numery (i inne) powodowala karta sieciowa (siec
> chodzila doskonale). Warto tez sprawdzic pamiec.
> Stawiam jednak na zly kontakt procka z plyta, ktos mial zly dzien, jak
> wymyslil LGA775. Sprawdz, czy nie podciekla pasta, albo czy radiator nie
> przekrzywia procka w gniezdzie.

Procek był boxowy i założony dobrze. Poza tym komputer pracował w
większe upały przy całkowicie zakrytych otworach wentylacyjnych dysków
i nic się nie działo, poza tym że było jeszcze cieplej pod biurkiem.
Zbędne karty są wyjęte. Co jeszcze przychodzi mi do głowy, to karta
PCMCIA TP-Linka WiFi w adapterze na PCI. Windows ostatnio
zaktualizował sterowniki do Atherosa i może tam ktoś przedobrzył...