Re: Podkładka pod mysz do panoramy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 23:06:06 MET DST

Proces PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> zwrócił błąd:

> Skąd, zwykłe biurka z płyty pokrytej okleiną z delikatną fakturą drewna.
> Co prawda na moim biurku miejsce pod myszką już jest dość mocno
> "wyszlifowane" po tylu latach, ale dalej do szkła mu wiele brakuje ;-)
> Żadne tam wynalazki.

Hm, to w tym wypadku trochę mnie to dziwi. Muszę się lepiej przyjrzeć
tej myszce co ją masz. Ja "od zawsze" uczestniczę w poszukiwaniach
najlepszej myszki (taki swoisty quest), i jak na razie G9 jest w niej
wysoko, ale podobnie jak wszystkie poprzedniczki cierpi na przypadłość
cienkich ślizgaczy, szukam więc dalej. Akurat w tej myszy nie bardzo da
się zmienić stopek na jakieś a la allegro, a oryginały chociaż bardzo
tanie ($2) są, z definicji, takie same :)

Kiedyś biurko z okleiną zniszczyłem wyślizgując tę okleinę, od tego
czasu wyślizguję podkładki i ślizgacze...

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8