Re: Raid 5

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 22:18:24 MET DST

Seba_Fan wrote:

>czysto w domu, jeden dysk i tak zostawiam na system i gry jak by mi sie
>zachcialo grac, chociaz nie gram
>to ma byc przechowywalnia plikow na wiele lat, np Gry, archiwum programow,
>nagran HD, muzyki zdjecia itd, czyli wszystko to co w zyciu
>malo modyfikowane i tylko jedna osoba bedzie robic raz na tydzien
>modyfikacje.
>dzieki, wiec teraz poszukam wiedzy na google o R5 na win XP i pozniej tylko
>dyski duze zeby zgrac i zrobic R5 i wsio

A nie prościej i bezpieczniej raz na tydzień skopiować (różnicowo)
zawartość dysków na "duble" zewnętrzne? Przy okazji, możesz kopie
trzymać w innym miejscu, to chyba oczywista zaleta. Wygląda na to, że
nie trzymasz krytycznych danych, więc - odpukać - kilkudniowa strata
danych Ci życia nie załamie (a jeśli by miała, zawsze możesz na
"kieszonkowym" zewnętrznym HDD robić dzienny backup przez 6
pozostałych dni w tygodniu).

Grzegorz