Re: Raid 5

Autor: Seba_Fan <Seba_Fan_at_poczta.onet.Skasuj-to.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 01:05:53 MET DST

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci
news:i08p949qo0vp2tvdj5mddghv66h0i5p0hp@4ax.com...

> jesli to ma byc tylko server plikow, nie maszyna produkcyjna, nie
> obciazany przez miliony jednoczesnych transakcji to w zupelnosci moze
> byc. <rs>

czysto w domu, jeden dysk i tak zostawiam na system i gry jak by mi sie
zachcialo grac, chociaz nie gram
to ma byc przechowywalnia plikow na wiele lat, np Gry, archiwum programow,
nagran HD, muzyki zdjecia itd, czyli wszystko to co w zyciu
malo modyfikowane i tylko jedna osoba bedzie robic raz na tydzien
modyfikacje.
dzieki, wiec teraz poszukam wiedzy na google o R5 na win XP i pozniej tylko
dyski duze zeby zgrac i zrobic R5 i wsio

dzieki za info