Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: jarek_bolo <bolo19213NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 20:51:27 MET DST

Adam Zielinski pisze:
> "Dawidus" <dawidus@(niespamuj)wp.pl> wrote in message

> ciach...
> Asus'y tez niezle, zwlaszcza osiagnieciami , komponentami, kusza ;) - ale
> jakos ich solidnosc i trwalosc mnie nie przekonala... - a potrzebuje laptopa
> na kilka lat! :)
> Pozdrawiam.
> Adamos32

Ja mam Asusa A3E już 3 lata. Kupiony we wrześniu 2005 za 4300zł... jak
sobie pomyśle co bym miał teraz za to :)

Na Asusa nie narzekam. Gwarancja 2 lata Door to Door międzynarodowa.
Bateria do tej pory trzyma mi ok. 3h, ale zaznaczam, że ja ogólnie dbam
o baterie w swoich sprzętach elektronicznych, nigdy nie doładowuje nawet
jak piszą, że niby można, bo Li-Ion.

Jeśli chodzi o obudowę, to w miejscach w których spierają się dłonie
został wytarty kolor. Ale nie przeszkadza mi to. Sama obudowa nie
skrzypi, nie popękała, zawiasy wyświetlacza całe. A laptop podróżował
razem ze mną w różnych warunkach, zrobił nawet trasę UK-PL na motorze w
plecaku.

Z problemów to miałem tylko ciężko czytający napęd, ale dawał radę, nie
mniej pod koniec 2 roku zamówiłem kuriera i oddałem laptopa do serwisu,
do listy usterek dopisałem jeszcze, że klawisze (spacja, esc, i pare
innych) nieraz nie łączą, ale to tak trochę zmyśliłem z tą klawiaturą ;)
Wymienili wszystko na nowe :) A napędy to wyszła wadliwa seria, bo
siostra też kupiła kawałek po mnie Asusa A3E i też miała problem z napędem.

Jedyny minus to design, od 3 lat nic się nie zmienił, o ile 3 lata temu
jakoś te kompy wyglądały to teraz przy innych firmach, Asus wypada
blado, bo sprzedaje w tych samych obudowach. A taka Toshiba, modele w
okolicach 2k PLN super, tyle, że wygląd to kwestia gustu.

Generalnie jako 3 letni użytkownik Asusa polecam ten sprzęt jako Best
Value For Money.

Pozdrawiam
Jarek Bolo

--