Re: Raid 5

Autor: Seba_Fan <Seba_Fan_at_poczta.onet.Skasuj-to.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 12:09:14 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrng9o624.tfg.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> RAID ma zapewnić ciągłość pracy. Do tego został wymyślony. (ewentualnie,
> w szczególnych przypadkach, zwiększenie wydajności). Nie zabezpieczy ani
> przed uszkodzeniem np. systemu plików, ani przed skasowaniem plików, ani
> innymi tego typu sytuacjami.

czyli dalej nie dostałem konkretnej odpowiedzi
to podaj rozwiazanie dobre, drugi komp raczej nie, nie mam miejsca
kupno 4dysków po 1TB jakoś mi się nie chce wydawać az tyle kasy, dlatego tak
uparłem się na tego biednego Raida5, bo wychodzi to jako najlepsze
rozwiązanie.

uszkodzenie plików
raczej nie głównie lezą i nic nie robia - nie było takiej sytauacji

skasowanie - nie było takiej sytacji