Re: Raid 5

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 11:56:20 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Seba_Fan"
>sa warte, dlatego kupilem pare TB inaczej bym nie kupil i chce w miare tanim
>kosztem sie zabezpieczyc jakby mi polecial 1TB i wszystko co na nim jest a
>zbieralem 10lat

Najwyraźniej są dla ciebie warte mniej niż koszt sensowniejszego
rozwiązania backupowego.

>cos wiecej, bo mi nic nie mowi to, a szklanej kuli nie mam

RAID ma zapewnić ciągłość pracy. Do tego został wymyślony. (ewentualnie,
w szczególnych przypadkach, zwiększenie wydajności). Nie zabezpieczy ani
przed uszkodzeniem np. systemu plików, ani przed skasowaniem plików, ani
innymi tego typu sytuacjami.

I zacznij wreszcie pisać po polsku.

--
\------------------------/ I'm CHKDSK of Borg. Assimilate lost clusters