Re: Rozmyte litery: LCD LG L206WU + GeForce2 MX 400

Autor: <f0r5p4m_at_o2.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 10:41:25 MET DST

Dzieki za wszystkie podpowiedzi.
Wczoraj sprobowalem rozwiazac ten problem z polecanymi w tym watku
progamami/sterownikami.
Po zainstalowaniu 30.82 WHQL jak i powerstrip'a rozdzielczosc
1680x1050x60Hz jednak nie zostala wykryta i nie moglem jej ustawic (no
chyba, ze ta opcja byla jakos ukryta) jednak szukajac tego detonatora
w necie natrafilem rowniez na soft nvidii o nazwie ForceWare, ktory
wykryl szukana przeze mnie rozdzielczosc.
Problemem teraz, o ile nie mam juz oczu zepsutych, jest nieco
niewyrazny/niekontrastowy obraz, szczegolnie jesli chodzi o tekst.
Probowalem z ustawieniami obrazu (jasnosc, kontrast, predefiniowane
przez lg ustawienia typu text/movie itp.) w monitorze ale bez
wiekszych efektow.
Zastanawiam sie teraz czy przyczyna nie jest to ze sygnal video
pochodzi z wyjscia d-sub w karcie graficznej i czy nie bylo by lepiej
zaopatrzyc sie w karte z wyjsciem dvi-d?

Pozdro,
M.