Re: Rozmyte litery: LCD LG L206WU + GeForce2 MX 400

Autor: tutam <tutam_at_tamtu.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 01:37:55 MET DST

Dnia Thu, 7 Aug 2008 23:08:19 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

> Normalnie. Obraz jest nieostry bo człowiek ma problem z uzyskaniem
> natywnej rozdzielczości i to nie dlatego, że karta nie potrafi, a dlatego,
> że używa do tego złego softu (albo nad nim nie panuje).

> Jak ktoś ma problem ze znalezieniem regulacji jasności/kontrastu w
> monitorze polecasz mu zmianę monitora? Bo za "grosze" można znaleźć fajne
> CRT.

Śmiem twierdzić, że nawet po uzyskaniu natywnej rozdzielczości karta ta
wyświetlać będzie obraz nieostry miałem nieprzyjemność takiej używać jako
zamiennik mego radka 9800 kiedy ten wyzionął ducha i już przy
rozdzielczości od 12.. w górę ostrość obrazu to była katastrofa ale być
może to tylko mój egzemplarz tak miał.