Re: Jak zainstalować myszkę bezprzewodową ?

Autor: Andre <andrehull_at_cut_poczta_this.fm>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 07:14:22 MET DST

Animka wrote:

> Mnie ta się podobała, bo taka zgrabna i malutka. Pomyślałam sobie, że
> nie zbiednieję jak ja kupię za 20 zł (nowa, na Allegro).

no wlasnie.
kochanie jaki chcesz samochod - czerwony ;)

niech to bedzie dla Ciebie nauczka zeby nie kupowac niemarkowych rzeczy.
i zeby bylo jasne - markowy nie zawsze rowna sie drogi.

> Teraz już wiem, że ta myszka nie ma chyba
> jakichś baterii bo się nie świeci i nie działa, czyli felerna.

nie felerna tylko potrzebuje zasilania.
Ty tez jesz bo potrzebujesz zasilania :)
kup dwa male paluszki (AAA) i po sprawie.

--
Pozdrawiam
  Andre