Re: Jak zainstalować myszkę bezprzewodową?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 00:36:35 MET DST

W dniu 2008-08-07 23:41 Andre napisał/a:

> nie wiem co to za mysz ale powiem Ci tak:
>
> dzis odebralem swoja mysz. kupilem porzadna a nie jakas chinszczyzne
> (chociaz moja tez byla produkowana w chinach ;) bo jest to logitech.

Mnie ta się podobała, bo taka zgrabna i malutka. Pomyślałam sobie, że
nie zbiednieję jak ja kupię za 20 zł (nowa, na Allegro).

> podlaczalem w ten sposob: wylaczylem mysz na ps2, wlozylem odbiornik do
> usb, windows wykryl, uruchomilem myszke i nacisnalem przyciski laczenia
> urzadzen na myszce i odbiorniku. trwalo wszystko moze 20sek i od tej
> pory dziala bez zajakniecia.

Mnie WinXP też wykrył i zainstalował sterownik, ale potem musiałam w
Biosie cośniecoś przestawić, bo Bios wyskakiwał z komunikatem "Pointing
device error". Teraz już wiem, że ta myszka nie ma chyba jakichś baterii
bo się nie świeci i nie działa, czyli felerna. Naciskałam wszystko co
jest do naciśnięcia i nic z tego. Na tym odbiorniku (wtyk do USB) nie
widzę żadnego przycisku. Na myszce jest 1 i pod spodem jakiś gumowaty.

> sprawdz czy mysz jest wlaczona, sprawdz baterie, sprawdz zalogowanie
> myszy do odbiornika. jak to nie pomoze to sprawdz mysz na innym kompie.
> jak nie zadziala to oddaj dziadostwo i kup cos porzadnego (markowego).

Jest włączona, bo komputer z tym wtykiem (odbiornikiem?) działa, ale
sama mysz nie reaguje-nie świeci dioda.
Tu wklejam co na Allegro o tej myszce sprzedawca napisał:
Fabrycznie nowa, wysokiej jakości bezprzewodowa mysz optyczna.
Liczba przycisków: 3 + scroll
Mysz posiada specjalny schowek na nadajnik, co ułatwia jej transport.
Pracuje na każdym podłożu, z wyjątkiem szkła.
Automatyczna funkcja oszczędzania energii przedłuża żywotność baterii.
Wykorzystując jeden z 256 kodów ID, nie zakłóca działania innych
bezprzewodowych urządzeń.
Bardzo łatwa instalacja Plug&Play.

Dane techniczne:
Rozdzielczość: 800dpi
Sygnał: radiowy 27MHz
Zasięg działania: 150cm
Kąt działania: 360?

Zasilanie: 2xAAA
Obsługuje interfejs USB 2.0 oraz USB 1.1
Kompatybilna z systemami Windows 98/ME/NT/2000/XP/VISTA

W zestawie:
Bezprzewodowa mysz optyczna
Nadajnik

--