Re: Jak zainstalować myszkę bezprzewodową ?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 14:38:22 MET DST

W dniu 2008-08-08 07:14 Andre napisał/a:

> niech to bedzie dla Ciebie nauczka zeby nie kupowac niemarkowych rzeczy.
> i zeby bylo jasne - markowy nie zawsze rowna sie drogi.

Mie zawsze miarkowe jest lepsze. Ta myszka nazywa się Mini Wirelles
Optical Mouse. Nazwę jakąś ma to jeszcze nie jest źle :-)

> nie felerna tylko potrzebuje zasilania.
> Ty tez jesz bo potrzebujesz zasilania :)
> kup dwa male paluszki (AAA) i po sprawie.

Mało co tej myszki nie rozwaliłam, bo nie wiedziałam jak i gdzie się
otwiera, żeby dostać się do miejsca z bateriami.Okazało się, że tak samo
jak telefon Z520i.Włożyłam 2 paluszki, bo akurat miałam w domu.
Dodałam jeszcze do Interfejsu HID myszkę na HID i działa :-)
Tylko kursor lata jak wściekły po ekranie, trochę ustawiłam, ale dalej
alno nie moge do złapać, albo nie mogę go znaleźć. Nie wiem jak to
ustawić, żeby było stabilnie. Trochę namęczyłam się z napisaniem tego
posta przez tą myszkę :-(
Pozdrawiam serdecznie i czekam, może mi jeszcze coś podpowiesz?

--
animka