Re: Jak zainstalować myszkę bezprzewodową?

Autor: Andre <andrehull_at_cut_poczta_this.fm>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 23:41:15 MET DST

Animka wrote:

> Dzisiaj dostałam przesyłkę w postaci tej myszki bezprzewodowej

nie wiem co to za mysz ale powiem Ci tak:

dzis odebralem swoja mysz. kupilem porzadna a nie jakas chinszczyzne
(chociaz moja tez byla produkowana w chinach ;) bo jest to logitech.
podlaczalem w ten sposob: wylaczylem mysz na ps2, wlozylem odbiornik do
usb, windows wykryl, uruchomilem myszke i nacisnalem przyciski laczenia
urzadzen na myszce i odbiorniku. trwalo wszystko moze 20sek i od tej
pory dziala bez zajakniecia.

sprawdz czy mysz jest wlaczona, sprawdz baterie, sprawdz zalogowanie
myszy do odbiornika. jak to nie pomoze to sprawdz mysz na innym kompie.
jak nie zadziala to oddaj dziadostwo i kup cos porzadnego (markowego).

--
Pozdrawiam
  Andre