Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 20:50:20 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Nautes"
>W jakiej dziedzinie twoim zdaniem wykazałem się laikiem w mojej wypowiedzi?

Twierdząc, że skoro istnieje norma, produkt musi być z nią zgodny.

>Weź człowieku pisz do rzeczy, a nie obrażaj innych, jak dziecko na podwórku.

Obrażać? Anonimy nie mają zdolności honorowej.

>Już kiedyś przytaczałem Dz.U w tym temacie - nie pamiętam czy tu, czy na
>innej grupie. Poszukaj sobie archiwum. Przyznaję - można trochę
>pofalandyzować, ale moim zdaniem nie są spełnione w takim przypadku warunki,
>ażeby produkt można było uznać za wadliwy.

Masz do wyboru dwa monitory. Identyczne z dokładnością do hot-piksela.
Za tę samą cenę. Który kupujesz?

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Irrelevant  proper  order  of words is, yes.
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. Yoda of Borg