Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Nautes <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl__at_no.spam>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 14:09:41 MET DST

Mariusz Kruk w <news:slrng9dbjf.ll5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl> napisał(a):

> Wiesz, o ile inni dyskutanci w tym wątku przynajmniej mieli jakieś
> pojęcie o czym piszą, choć inny punkt widzenia od mojego, to ty bredzisz
> jak najęty.

O, to ciekawe - może trochę przykłady dałem skrajne, ale sens IMHO
zachowałem.

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Nautes"
>
> I tu w zasadzie należy zakończyć dyskusję zanim się trochę
> dokształcisz.

W jakiej dziedzinie twoim zdaniem wykazałem się laikiem w mojej wypowiedzi?
Weź człowieku pisz do rzeczy, a nie obrażaj innych, jak dziecko na podwórku.

Już kiedyś przytaczałem Dz.U w tym temacie - nie pamiętam czy tu, czy na
innej grupie. Poszukaj sobie archiwum. Przyznaję - można trochę
pofalandyzować, ale moim zdaniem nie są spełnione w takim przypadku warunki,
ażeby produkt można było uznać za wadliwy.

Pozdr.
Sławek