Re: jaki dysk do laptopa?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 13:31:52 MET DST

Użytkownik "Michal (newsy)" <michal.wisniewski@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:g73r2m$llt$1@news.onet.pl...
> slyszalem ostatni, ze ludzie ci bardziej techniczni, chwala sobie momentusy...

Właśnie mam momenentusa 120 GB 5400rpm.

W idle jest cichy - nie słychać z odległości 30 cm. Niestety jak już rusza
głowicą to jest znacznie głośniej - trzeba oddalić się na ponad poł metra, żeby
był cichszy od "tła". Wydajności nie mam jak sprawdzić, gdyż podłączony jest
przez kieszeń - osiąga na całej powierzchni 31 MB/s. Jest on jednak cichszy od
WD 800BEVE w seek.