Re: dzwine zamulanie kompa athlon dual 5000+

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 08:32:06 MET DST

Dnia 07.08.2008, o godzinie 08.24.40, na pl.comp.pecet, zlotowinfo
napisał(a):

> od paru dni mam dziwnie zamulony system, athlon dual 5000+, ati 2600xt
> pasywne chłodzenie
> chodzi chwilę, zaczyna go zamulać i nawet przewijanie w operze się ścina
> nawet wpisywanie napisów w formularz jest opóźnione
>
> wydaje się mi że to może być wina ostatnich upałów, czuję że coś się zjarało
> tylko co?
>
> póki co na razie zmieniłem zasilacz bez efektu
> odłączyłem dodatkowy dysk
> sisoft sandra nie wykazuje problemów

Najpierw sprawdź co go zamula np. w systemowym menadżerze procesów albo
jakimś zewnętrznym programem (np. Process Explorer czy Process Lasso),
bo mi to bardziej na softwareowy problem wygląda (rozumiem, że
temperatury w normie?).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*