dzwine zamulanie kompa athlon dual 5000+

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 08:24:40 MET DST

od paru dni mam dziwnie zamulony system, athlon dual 5000+, ati 2600xt
pasywne chłodzenie
chodzi chwilę, zaczyna go zamulać i nawet przewijanie w operze się ścina
nawet wpisywanie napisów w formularz jest opóźnione

wydaje się mi że to może być wina ostatnich upałów, czuję że coś się zjarało
tylko co?

póki co na razie zmieniłem zasilacz bez efektu
odłączyłem dodatkowy dysk
sisoft sandra nie wykazuje problemów