Re: dzwine zamulanie kompa athlon dual 5000+

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 09:08:33 MET DST

Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:133k8nh2zwmcb.dlg@habeck.pl...

> Najpierw sprawdź co go zamula np. w systemowym menadżerze procesów albo
> jakimś zewnętrznym programem (np. Process Explorer czy Process Lasso),
> bo mi to bardziej na softwareowy problem wygląda (rozumiem, że
> temperatury w normie?).

zamul dowolny uruchomion program, więc ciężko wyczuć co jest grane, jest to
naprawdę bardzo dziwne
po reinstalce systemu jest jeszcze gorzej
teraz zminimalizowana czy nie opera 30-45% procesora
jeszcze pare dni temy nic takiego się nie działo i nie sprawdzałem nigdy
temperatur

wszystkie temperatury po otwarciu obudowy, po zamknięciu jest gorzej

speedfan
temp1 52C
temp2 36C
temp3 -128C
HD0 30C
Core 49C
fan1 (procesora) 2265RPM - nie zmienia się

EVEREST
napięcie rdzenia procesora 1,4
dysk 30
gpu diode 49