Dysk 160 gb SEGATE

Autor: Scoth <scoth_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 08:07:28 MET DST

Witam.
Ostatnio mulil mi sie komp wiec dalem sobie format i instalke win xp prof.
Wszystko ladnie poszlo ale drugi dysk 160gb jest owszem widziany ale jako
niby niesformatowany i nie mam dostepu do danych na nim.
A wczesniej oczywiscie dzialal pod xp i mialem tam troszq danych. Da sie je
jakos odzyskac ? Narazie nic tam nie robilem czyli zadnego scan diska,
formata etc ;>
Wyglada na to ze jest sprawny tylko kurcze nie ma danych na nim a powinny
byc ;)
Z gory tnx za jakiekolwiek rady...