Re: Trzy uszkodzenia HDD w ciągu półtora roku.

Autor: Skrzekacz <skrzekaczUSUNTO_at_op.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 07:52:49 MET DST

Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:229458369.20080804220159@gazeta.pl...

> Zasugeruję nieco inne rozwiązanie, niż poprzednicy -
> Sprawdzić, jak znajoma używa komputera - może to truizm, ale dyski nie
> lubią wstrząsów ani uderzeń. Sprawdzić, czy wokół komputera nie
> biegają często dzieci, czy nie jest on bramką podczas gry w piłkę i
> tak dalej.

Oficjalnie nic sie takiego się nie dzieje, ale ... ostatnio byli letnicy z
kilkunastoletnimi dziećmi, więc też juz to sugerowałem znajomej.
A taką sytuację sprawdzam zawsze od momentu jak u innych znajomych mama
dzieciom wyciągała wtyczkę z sieci jak jej nie słuchały. Dodam, że czesto
nie słuchały, a po kilku razach komp też przestał słuchać :)

--
Pozdrawiam
 Yakhub