Re: jaki tani lcd 22" asus czy iiyama?

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 21:10:23 MET DST

On 5 Sie, 17:45, "gulgul" <fajd...@pineto.pl> wrote:
> potwierdzam iuzupełnie jeszcze o tanie badziewiate chińskie NEC które wg
> mnie odstają nawet od lg czy szajsungów

Reasumując: tani monitor znanej z produktów wysokiej jakości firmy =/=
wysoka jakość. Należy bardzo uważać na taki marketing.
A co do samych monitorów polecam tak jak Adramelech powiedział: Marco,
idź do sklepu i obejrzyj parę. Niestety nie zawsze Ci się to uda, ja
próbowałem w paru sklepach, zawsze było marudzenie sprzedawcy, że nie
mają gdzie rozłożyć, że to problem itd. Idź gdzieś, gdzie już stoją,
do MediaMarktu czy Saturna. Tylko że tam chyba faktycznie przez
splittery to idzie :(

Zdrówka
teel