Re: jaki tani lcd 22" asus czy iiyama?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 17:33:35 MET DST

Roder pisze:
> Jakosc ? Napewno nie ta najtansza iiYama .. mit z czasów CRT iiYamy ktore

Słuszna uwaga. Uzupełniłbym jeszcze, że Iiyama, *kiedy istniała*,
zrobiła sporo dobrego na rynku monitorów. Obecnie nie jest to już
niezależna firma i klepie monitory wyłącznie na rynek "low-end".
Dodatkowo marketingowcy od Iiyamy wpadli na "genialny" pomysł
wykorzystywania oznaczenia ze znanego i docenionego produktu, do całej
serii coraz tańszych i gorszych. I tak np model E485, który miał
wyświetlacz S-IPS i nadawał się nawet do pracy, przez lata podlegał
coraz większej degradacji jakościowej, uzyskując w symbolu sufiksy
S-cośtam, B-cośtam. Mnie osobiście taki chwyt wydaje się mocno
nieetyczny. Zresztą nie tylko mnie, bo obroty monitorami lepszych klas
produkcji Iiyamy, obecnie są ułamkiem tego, co było kiedyś. Nikt,
zajmujący się poważniej monitorami, nie zawraca sobie Iiyamą głowy.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!