Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 15:51:37 MET DST
Message-ID: <Xns9AF0A143DD58adresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> Odpowiedz na
news:slrng9dbjf.ll5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl:

> I tu w zasadzie należy zakończyć dyskusję zanim się trochę
> dokształcisz.

Z praktycznego punktu widzenie sprawa wygląda tak:
Gdy klient który nie miał pojęcia o normach jakie spałnia panel, przynosi do
reklamacji monitor z tytułu Niezgodności Towaru z Umową i upiera się że panel
ma wade, bo nie pali mu się jeden piksel, sprzedawca przyjmuje reklamacje,
wysyła panel do producenta, dostaje od niego pisemną informacje, że panel
jest sprawny, daje to klientowi, obarcza go kosztami wysyłki, i ewentualnie
życzy powodzenia w dochodzeniu przed sądem swoich racji.
Bo producent monitora da na pismie że monitor jest sprawny, i nie ma żadnego
powodu by klient twierdził że tak nie jest.

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Mon Aug 4 15:55:07 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 04 Aug 2008 - 16:51:02 MET DST