Re: Co sie wali?

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 13:29:08 MET DST

In article <g76k2a$5ve$1@pippin.nask.net.pl>
tantui@poczta.onet.pl <tantui@poczta.onet.pl> wrote:

> Moj komputerek z Core 2 Duo w srodku i plyta glowna Asus P5B deluxe i
> Debianem na pokladzie co jakis czas robi bec.

A jak wygląda to "bęc"?

U mnie ostatnio też się coś pojawiało (sprzęt nieco inny: C2D E6600,
ASRock 775Dual-VSTA, Radeon X800 AGP, 2x klawiatura (1xUSB, 1xPS/2,
BIOS nie rozumie USB)).

Wieszał się zupełnie (nie rebootował) bez szczególnej korelacji z tym,
co aktualnie działo się w systemie.

W sumie nie sprawdziłem reakcji na sysrq, ale podejrzewam brak
reakcji.

Odpukać, na razie wróciło do normy (uptime 1d18h). Choć chyba nie było
ku temu podstaw -- po ostatnim upgrade potencjalnie podejrzanego
elementu (xserver-xorg-video-radeon) nie restartowałem X.

--
Jacek Politowski