Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 10:02:02 MET DST

RadoslawF wrote:

> Ostatni zanik napięcia miałem z osiem lat temu.
> A znam takich co mieli go jeszcze dawniej.

A ja mam regularnie kilka razy w roku...

I czego dowodzi to co ty napisales i to co ja napisalem?

> W wielu przypadkach zamiast oszczędności prądu ważniejsza
> jest odpowiednio duĹźa moc procesora czy karty GFX.

Wracamy znow do tematu, ze w komputerze biurowym potrzebny procesor 4
rdzeniowy i dwie karty w xfire, jakies wypasne, po 100W kazda? :>

> Są ludzie dla których jest to poważna wada.

Sa ludzie, dla ktorych to powazna zaleta.

> Bo i po co to w stacjonarnym.

BT? Jzeby zrzucac pamiec telefonu bez szukania kabelka. I dziala super.
Podchodze, wlaczam nokia pc suite i robie backup...

przydal sie juz nei raz. backup.