Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 09:41:34 MET DST

Dnia 2008-08-04 08:24, Użytkownik Jan Strybyszewski napisał:

> Prosze bardzo
> a) wbudowany UPS

Ostatni zanik napięcia miałem z osiem lat temu.
A znam takich co mieli go jeszcze dawniej.

> b) mniejszy pobor energi elektrycznej

W wielu przypadkach zamiast oszczędności prądu ważniejsza
jest odpowiednio duża moc procesora czy karty GFX.

> c) wbudowany monitor LCD

Są ludzie dla których jest to poważna wada.

> d) standardowo wbudowane wifi+BT (w cenie laptopa, w stacjonarnych to
> raczej nie spotykane)

Bo i po co to w stacjonarnym.

> e) waga (choc jak patrze na eeeBox to juz nei koniecznie)

:-)

> f) mobilnosc domowa moge uprzatnac biurko w 10 sekund dla rozlozenia
> pizzy i piwa w wyspadku stanjonarnego monitor jest zawsze na wierzchu.

To zamień ten monitor kineskopowy na panel LCD i wstawisz
go sobie pod biurko coby zrobić miejsce dla piwa. :-)

Pozdrawiam