Re: jak najlepszy, nowy laptop do 1500zł

Autor: tumek <nie_podam_at_maila.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 10:39:53 MET DST

Użytkownik <tmkwisniewski@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ce092e4c-fc45-4bc6-acb7-727f0e2993ce@a1g2000hsb.googlegroups.com...
Witam,

Planuję zakup laptopa i nie mam pojęcia w co się pakować :)

Na oku mam toshibę L300-11G
(http://allegro.pl/
item404359568_toshiba_l300_t2370_1_73ghz_2048mb_200gb_cam_wawa.html)

Na allegro duzo jest sprzetu marki MEDION, ma swietne ceny jak na
swoje parametry, chociażby grafiki nvidii i ati zamiast intela.

pentium dual core w toshibie kontra core 2 duo w medionach, a może
warto zainteresować się turionem x2?

Chciałbym, aby mój przyszły laptop pociągnął jakieś gry
trójwymiarowe :) 2GB ramu, dysk 160-200GB

co byście doradzili? może jakieś konkretne oferty?

z góry dziękuję

ja tam nie wiem ,sam kiedys przygladalem sie Medionom, mysle ze jak juz
oszczedzac to na calego -proponowalbym mediona ALE prawdopodobnie juz go nie
odsprzedasz wiec zakup przemysl , troszke mniejsze dyski, ale wydaje mi sie
ze bardziej sie oplaca od firmowek.

tumek