Re: Zewnętrzny dysk WD Mybook uniemożliwia restart komputera

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 07:59:04 MET DST

netineti pisze:
> Jeżeli dyskusja nadal toczy się wokół mojego problemu to nie ma on nic
> wspólnego z bootloaderem jakimkolwiek, bo powtórzę, dzieje się tak zanim
> jeszcze do próby ładowania sytemu dojdzie. Tym bardziej, że mam właśnie Vistę.
> Co ciekawe, po podłączeniu innego zewnętrznego dysku na USB, tym razem bez
> dodatkowego zasilania problem nie występuje. Ale no nic, napisałem zarówno do
> WD, jak i Gigabyte'a oraz hurtowni z której zamówiłem sprzęt. Zobaczymy co na
> to powiedzą.

Wyłącz automatyczny restart po błędzie stop to zobaczysz błąd STOP ;-)
Ja czekam na odpowiedź od WD, wiec w razie czego podziel się nią.
Korzystasz przez SB? jak przez FireWire,ale problem ten sam.

Swoja droga mogli już zaprojektować pobór prądu przez FireWire
(wystarczająco dużo) i pozbyć się głupiego zasilacza a tak muszę
wreszcie swoją przeróbkę zastosować by odgałęzić zasilanie z FW do
gniazda zasilania w dysku.