Dom Dziecka - pilnie potrzebne dwie sztuki zasilacza ATX 24 pin 350W

Autor: MES Mariusz <127007_at_student.pwr.wroc.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 07:42:02 MET DST

Trochę waham się wysłać ten post tutaj, bo nie jestem pewien, czy to dobre
miejsce. Ale zaryzykuję. Z góry przepraszam, jeśli okaże się, że nie był to
dobry pomysł, i proszę o wyrozumiałość.

Pracownia komputerowa w Domu Dziecka w Kiełczowie pilnie potrzebuje dwóch
zasilaczy ATX 350 W, najlepiej z wtykiem 24 pin (lub kompletne obudowy ATX).
Jeśli ktoś posiada zbędny zasilacz ATX (bo np. wymienił go sobie na lepszy /
mocniejszy) i miałby możliwość przekazać poprzedni na potrzeby pracowni Domu
Dziecka,
bardzo proszę o kontakt. W okolicach Wrocławia jestem w stanie osobiście
odebrać zasilacze.

Oficjalne info na http://domsavio.salezjanie.pl

Z góry serdeczne dzięki za pomoc.

--