Re: Zewnętrzny dysk WD Mybook uniemożliwia restart komputera

Autor: netineti <netineti_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 00:51:26 MET DST

Jeżeli dyskusja nadal toczy się wokół mojego problemu to nie ma on nic
wspólnego z bootloaderem jakimkolwiek, bo powtórzę, dzieje się tak zanim
jeszcze do próby ładowania sytemu dojdzie. Tym bardziej, że mam właśnie Vistę.
Co ciekawe, po podłączeniu innego zewnętrznego dysku na USB, tym razem bez
dodatkowego zasilania problem nie występuje. Ale no nic, napisałem zarówno do
WD, jak i Gigabyte'a oraz hurtowni z której zamówiłem sprzęt. Zobaczymy co na
to powiedzą.