Re: HP nx7400 1GB RAM - > jak dodać i jaką pamięć?

Autor: jarek_bolo <bolo19213NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 00:54:55 MET DST

Witam

PodepnÄ™ siÄ™ pod temat RAM.

Również chodzi mi po głowie dołożenie RAMu do swojego lapka i mam w
związku z tym kilka pytań.
Mój laptop to już będzie za miesiąc 3 letni Asus(A3500E).

Pierwsza rzecz to rodzaj pamięci.
Z tego co się domyślam pamięć w nim to SODIMM DDR, ale właśnie nie
jestem pewien, jeśli ktoś może to niech mnie upewni.

Jaki można maksymalnie dostać rozmiar wyżej wymienionego typu pamięci, 1GB?

Druga rzecz, to zauważyłem, że te SODIMM DDR potrafią być droższe od
nowszych DDR2 :/ Czy przyczyną tego jest po prostu fakt, że jest na nie
największy popyt, czy może coraz mniej ich na rynku, albo produkcja
paradoksalnie droższa od nowszej generacji??

Pozdrawiam
Jarek Bolo

--
http://www.niezalezna.pl