Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 21:34:54 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrea"
>Może jeszcze Sądu Bożego? Co się ograniczać w końcu.

Wiesz, orzeczenia SN stanowią wskazówkę do interpretacji prawa przz sądy
w Polsce. Inne orzeczenia takiej mocy nie mają. W Polsce nie ma prawa
precedensowego.

>No weź mnie nie rozwalaj. Moja córka (niecałe 8 lat) ma bardziej
>logiczne podejście od Ciebie w tej kwestii.

To powiedz mi w jaki sposób określają cechy produktu normy, których
stosować nie trzeba i których w wielu dziedzinach nie ma.

>W sklepach stosowna informacja jest dostępna w opisie produktów,

Bzdura. Zazwyczaj sklepy (o ile w ogóle) podają tylko, że spełnia normę
ISO. Nie podają klasy matrycy.

--
\------------------------/ I  WILL  NOT SPIN THE TURTLE(Bart Simpson on
| http://epsilon.eu.org/ |