Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 23:01:09 MET DST

Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrea"
>
> Wiesz, orzeczenia SN stanowią wskazówkę do interpretacji prawa przz sądy
> w Polsce. Inne orzeczenia takiej mocy nie mają. W Polsce nie ma prawa
> precedensowego.

Mimo tego sąd niższej rangi nie musi się niewolniczo stosować do
wykładni SN. Jak napisałeś, to nie system precedensowy.

> To powiedz mi w jaki sposób określają cechy produktu normy, których
> stosować nie trzeba i których w wielu dziedzinach nie ma.

Dam sobie spokój z tłumaczeniem oczywistości, takich jak to, że
rzeczywistość zawiera przypadki skrajne. To zresztą naprawdę nie miejsce
na dyskusje o ontologii.

> Bzdura. Zazwyczaj sklepy (o ile w ogóle) podają tylko, że spełnia normę
> ISO. Nie podają klasy matrycy.

Więc skorzystaj z kontaktu z handlowcem, a nie narzekaj - po to oni są.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX